ہمارے بارے میں

اس کی اتھارٹی ، سالمیت اور درستگی نے اس کی کثیر الجہتی خبروں کی کوریج اور اشتہار کے ذریعہ معاشرے کے ایک بڑے حصے میں شمولیت اختیار کی ہے۔ اس کی جامع کوریج پر قارئین روزانہ نیوز مارٹ پر انحصار کرتے ہیں۔

معاشرتی معاشی اور سیاسی امور۔ اس میں کامرس ، تجارت ، خزانہ ، آئی ٹی اور ٹیلی کام ، آئل اینڈ گیس ، اسٹاک مارکیٹ ، شو بز اور کھیلوں کی خبروں کو علاقائی ، قومی ، بین الاقوامی افق پر ہونے والی دیگر متنوع مسئلے پر بھی توجہ دی گئی ہے۔

یو آر ڈی او اور انگریزی دونوں زبانوں میں جاری کیے جانے کی وجہ سے ، مشتہرین کے فائدہ اردو اور انگریزی روزناموں کے قارئین تک وسیع پیمانے پر دسترس رکھتے ہیں۔ اس طرح اس کی انوکھی نوعیت کی وجہ سے ، مشتھرین کو اشتہار کے ایک اندراج کے ذریعہ اس کے پڑھنے والوں سے دوہرا جواب (اردو اور انگریزی) ملتا ہے۔ اس کی امتیازی کارکردگی کی وجہ سے روزانہ نیوسمارٹ معاشرے کے تمام طبقات میں سب سے زیادہ اخبار بن گیا ہے۔ اس میں بیشتر تجربہ کار نیوز ایڈیٹرز ، رپورٹرز ، کالم نگار ، تجزیہ کار اور مارکیٹنگ کے عملے کے علاوہ بھر پور فل پروفیشنل ایڈیٹوریل بورڈ شامل ہے۔ مزید یہ کہ پاکستان کے تقریبا بڑے شہروں میں نیوزمارٹ کے اپنے نمائندے ، نیوز رپورٹرز ، بیورو چیف ہیں۔ عملہ بہت ہی پیشہ ور ہے.